PHP-Fusion PL
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

WYJAZD DO TEATRU

Dnia 25.10.2017 r. wybraliśmy się do teatru. Dzieci z klas 0-III przeniosły się w magiczny świat baśni za sprawą spektaklu pt. „Bajka o Kocie w Butach”. Poznaliśmy m.in. trzech braci, jednego Kota, kapryśną księżniczkę Purchawkę, jej ojca Króla, groźnego Czarnoksiężnika oraz sympatyczną Zosię. Przedstawienie dostarczyło wszystkim mnóstwa dobrej zabawy, ale też pokazało, że w życiu ważne są takie wartości, jak: miłość, przyjaźń, mądrość, odwaga oraz  że należy cieszyć się tym co mamy i że warto pokonywać trudności, by osiągnąć sukces.

Magiczna atmosfera, piękne dekoracje, kolorowe kostiumy, efekty świetlne sprawiły, że spektakl na długo pozostanie w naszej pamięci i chętnie wrócimy do teatru.

Renata Sawa

Dzień Papieski 2017

Hasło tegorocznego XVII Dnia Papieskiego „Idźmy naprzód z nadzieją” jest cytatem z Listu Apostolskiego Novo Millenio Ineunte (czyli: na początku nowego tysiąclecia) - dokumentu podpisanego przez św. Jana Pawła II 6 stycznia 2001 roku. 19 października w naszej szkole odbyła się uroczysta akademia poświęcona św. Janowi Pawłowi II. W akademii wzięli udział uczniowie klasy V i VI.

Galeria

Dzień Chłopaka

30 września obchodzimy Dzień chłopaka. Z tej okazji dziewczynki z poszczególnych klas, obdarowały swoich kolegów pięknymi życzeniami oraz słodkimi upominkami. Obchodzenie tego święta stało się już tradycją w naszej szkole.

Życzymy naszym kolegom, aby wszystkie dni w roku były tak miłe jak dzisiejszy.

Wycieczka do Warszawy

Dnia 6 października wybraliśmy się na wycieczkę szkolną do Warszawy.

W wyprawie tej udział brali uczniowie klasy trzeciej, czwartej, piątej szóstej i siódmej oraz nasi opiekunowie. Wyjechaliśmy z Surochowa o godzinie 5:45. Jechaliśmy zgodnie z wytyczoną trasą, na miejsce dotarliśmy około godziny 12:00.

Już podczas podróży mogliśmy podziwiać piękne widoki zza szyby autokaru. Podróż minęła naprawdę szybko.

Na miejscu czekał na nas przewodnik, bardzo ciekawie opowiadał o obiektach które mijaliśmy jadąc na Stadion Narodowy. Od tego ważnego miejsca zaczęliśmy nasze zwiedzanie, bo piłka nożna, to ulubiona dyscyplina sportu naszych uczniów. Wszyscy byli zachwyceni okazałością tego obiektu. Sesja zdjęciowa wypadła super, a niektórzy kupili świetne pamiątki. Dla wielu uczniów było to niezapomniane przeżycie.

Następnie pojechaliśmy do „Centrum Nauki Kopernik”. Tutaj również było bardzo interesująco. Uczniom bardzo podobało się, że mogli sami wykonywać doświadczenia, wszystkiego dotknąć bez obawy, że coś zepsują. Tutaj spędziliśmy całe popołudnie. Czas upłynął bardzo szybko. Następnie udaliśmy się na nocleg do Niepokalanowa.

Drugi dzień pobytu rozpoczęliśmy zwiedzaniem Sanktuarium w Niepokalanowie i Muzeum Św. Maksymiliana Kolbego. Zobaczyliśmy wiele ciekawych pamiątek związanych z tym Świętym męczennikiem i miejscem jego działalności.

Potem udaliśmy się w podróż do centrum Warszawy. Zwiedzanie zaczęliśmy od Zamku Królewskiego i placu wokół niego, gdzie widnieje ogromna Kolumna Zygmunta. Olejnym etapem było Stare Miasto, olbrzymie wrażenie wywarły na nas unikalne kamieniczki oraz pomnik Syrenki.

Zobaczyliśmy też Pomnik Powstania Warszawskiego i Pomnik Małego Powstańca. Dużo czasu spędziliśmy też w Łazienkach, gdzie

pośród pięknej zieleni widnieje pomnik Fryderyka Chopina. Bardzo interesujące są też ławeczki z Jego muzyką.

Okazale prezentuje się letnia rezydencja króla Stanisława Augusta Poniatowskiego „Pałac na Wodzie”, w której wydawał słynne czwartkowe obiady.

Po takim dniu pełnym wrażeń, przyszedł czas na posiłek. Wszyscy z radością przyjęli wiadomość o wizycie w KFC. Podróż powrotna minęła szybko i bezpiecznie wróciliśmy do swoich domów.

Wycieczka do Warszawy to naprawdę niesamowite przeżycie. Odwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc, ale zostało jeszcze wiele do obejrzenia i mamy nadzieję ,że jeszcze tu wrócimy.

Polecamy wszystkim odwiedzenie naszej pięknej Stolicy.

Galeria

Wybory do Samorządu Uczniowskiego

15 września w naszej szkole odbyły się wybory do Samorządu Uczniowskiego. Jego skład na rok szk. 2017/2018 przedstawia się następująco: