PHP-Fusion PL
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

XVII turniej piłki nożnej "O puchar Wójta Gminy Jarosław" - 2018

Orlik w Surochowie był miejscem rywalizacji podstawówek "O puchar Wójta Gminy Jarosław". Bardzo dobrze spisali się nasi chłopcy, którzy zajęli IV miejsce, a cały mecz wygrała drużyna z Tuczemp. Nasiuczniowie  zagrali zespołowo, strzelając kilka bramek po składnych akcjach. Szkołę reprezentowali: Piotr Skupień, Mateusz Buczkowski, Miłosz Frącz, Kamil Błażejowiski, Jakub Kasprzak, Sebastian Maciałek, Łukasz Stepanko, Oskar Kołcz, Wiktor Opiela, Patryk Szeląg, Gabriela Maciałek, Kuba Wojdyło, Adrian Malec. Gratulacje :-)

8 czerwca nasi najmłodsi wybrali się na wycieczkę do zagrody edukacyjnej RANCZO  PSTRĄGOWA. To znakomite miejsce na relaks na łonie natury, ale też ciekawą edukację poza szkolnymi ławami. Na miejscu czekało na nas wiele atrakcji:

• Zwiedzanie Mini ZOO (karmienie i głaskanie oswojonych zwierząt – kucyków, danieli i lam),
  • Oglądanie przepięknej okolicy z wieży widokowej,
  • Przejazd wozem turystycznym po okolicy,
  • Poczęstunek  - my wybraliśmy pyszne pierogi, których każdy mógł zjeść tyle, ile dał rady oraz  herbatę, napoje, ciastka,
  • Zabawy na placu zabaw,
  • Słuchanie o historii Indian w indiańskim tipi oraz zajadanie ziemniaków pieczonych w ognisku.

Skorzystaliśmy również z lekcji edukacyjnej na temat „Poznajemy zwierzęta w tradycyjnym gospodarstwie rolnym”. Byliśmy też w takim gospodarstwie. Niektórzy mogli potrzymać w ręce małego kurczaczka, a inni spróbować ciepłego mleka prosto od krowy. Wszystkim pobyt tutaj sprawił wiele radości i niechętnie wracaliśmy do domu. Na pewno kiedyś tu wrócimy.

Uczniowie klas IV-VII naszej szkoły 07.06.2018 r. wraz z wychowawcami wybrali się na całodniową wycieczkę.  Najpierw pojechaliśmy do Muzeum-Zamku w Łańcucie. Pani przewodnik oprowadziła nas po takich ekspozycjach muzealnych jak: wnętrza zamku na parterze i piętrze oraz Stajni i Wozowni. Dowiedzieliśmy się dużo o historii zamku i jego właścicieli. Następnie pojechaliśmy do Filharmonii Podkarpackiej w Rzeszowie na koncert szkolny. Wysłuchaliśmy z wielkim zainteresowaniem utworów symfonicznych w wykonaniu Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Podkarpackiej pod dyrygenturą Mirana Khukhumashvili. Była to min. IV Symfonia f-moll op.36. Piotra Czajkowskiego. Koncert dostarczył niezapomnianych wrażeń, mieliśmy okazję usłyszeć, jak pięknie brzmi cała orkiestra symfoniczna. Wszyscy nieco zgłodnieli, więc udaliśmy się do McDonald's. Ostatnim punktem planu wycieczki był film "Han Solo: Gwiezdne Wojny- historie", który wszyscy obejrzeli z zainteresowaniem, zwłaszcza, że projekcja była w 3D i efekty były wspaniałe. Po tak emocjonującym dniu bezpiecznie wróciliśmy do domu.

W Szkole Podstawowej w Surochowie odbył się, jak co roku egzamin na kartę rowerową dla uczniów klasy IV. Egzamin przygotował Grzegorz Bursztyka - Szkolny Lider Wychowania Komunikacyjnego. Uczniowie, którzy chcieli uzyskać uprawnienia do kierowania rowerem musieli przystąpić do egzaminu składającego się z 2 części. Najpierw był egzamin pisemny ze znajomości przepisów ruchu drogowego, udzielania pierwszej pomocy, itp., następnie uczniowie przystąpili do egzaminu praktycznego.

6 czerwca br. świętowaliśmy w naszej szkole  Dzień Dziecka. Ten wyjątkowy dzień rozpoczął się od złożenia serdecznych życzeń naszym młodszym i starszym wychowankom. Starsi i młodsi uczniowie przygotowali z tej okazji wspaniałą część artystyczną.  Później wszystkie dzieci oddały się zabawie poprowadzonej przez animatorów z firmy Palmonutka. Animatorzy w kolorowych strojach prowadzili zabawy muzyczne, zręcznościowe oraz konkursy, które wszystkim sprawiły wiele radości. Dodatkową atrakcją były bańki mydlane oraz wielka dmuchana zjeżdżalnia, która cieszyła się ogromną popularnością. Oprócz zjeżdżania na dmuchawcu dzieci korzystały z placu zabaw i Orlika, by aktywnie spędzić ten radosny dzień. W każdej klasie zorganizowany był poczęstunek dla uzupełnienia utraconych kalorii. Ten dzień, pełen atrakcji pozostanie na długo w pamięci dzieci.